פפה אללו: אתמודד לראשות עיריית ירושלים

איתי גדסי No Comments on פפה אללו: אתמודד לראשות עיריית ירושלים

יו"ר מרצ לשעבר בירושלים מודיע על חזרתו לזירה הפוליטית והתמודדותו על ראשות העיר ירושלים: "אנו בלי מועמד שיכול לייצג את הרעיונות של השמאל"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר מרצ בירושלים לשעבר, פפה אללו, הודיע כי הוא חוזר לזירה הפוליטית עירונית וכי יתמודד על ראשות העיר לאחר פרישת ברקת.

אללו אמר: "ניר ברקת הודיע שהוא עוזב את עיריית ירושלים על מנת להתחבר לפוליטיקה הארצית. קודם-כל, אני מאחל לו הצלחה בדרכו החדשה. אינני בא לשפוט את ברקת, וההיסטוריה תגיד את שלה. בכל זאת, ברקת תרם 10 שנים מחייו לעיר ירושלים, ועשה את זאת ללא שכר. נכון שהשקפתו בניגוד כמעט מוחלטת לזאת שלי, והיינו בחילוקי דעות בכמעט כל נושאי העיר. ברקת קרא לי לקואליציה עירונית ונתן לי את תיק התרבות ותיק חינוך מזרח העיר. ועל כך אני חייב לו את תודתי".

"גם נכון שבשני תחומים אלה – יותר בתרבות מאשר בחינוך מזרח העיר – הצלחתי להוביל להישגים שעד היום מורגשים בעיר. הדבר התממש כי קיבלתי את תמיכתו של ברקת (חלקית). בקדנציה הראשונה, לא ידענו לאן יוביל אותנו ברקת, ונכנסנו לקואליציה. לאט, לאט התחלנו להבין שאין לנו הרבה במשותף, ובעצם אנחנו האלטרנטיבה למדיניותו בכל התחומים: מזרח העיר, תכנון ובנייה, חינוך, צעירים, תחבורה, ניקיון, שלטון החוק, ועוד. ואז הבנו שאי אפשר להמשיך בשיתוף פעולה ועזבנו את הקואליציה. לקראת הקדנציה השנייה, אני שמתי וטו למרצ על תמיכה לברקת, וחשבתי שאנחנו צריכים להעמיד מועמד לראשות העיר. לצערי מרצ נענתה בהתחלה, אבל בהמשך ביקשה שאוותר על הרעיון".

"עשיתי את זאת לא מרצון. למדתי את הלקחים, והיום אני לא מתכוון לחזור על אותה הטעות. בקדנציה השנייה – מההתחלה ועד הסוף – נשארנו באופוזיציה. בהתחלה לבד. השותפים הפוטנציאלים שלנו – התעוררות וירושלמים – הצטרפו לקואליציה, ואנחנו נשארנו בחוץ. היינו אופוזיציה לוחמת ולאט, לאט גם השותפים צאו".

"עכשיו ברקת עוזב את העירייה ושוב אנו בלי מועמד שיכול לייצג את הרעיונות של השמאל; שמאל שמדבר על דו-קיום, נגד ההתחרדות ובעד יחסים תקינים עם החרדים. שמאל שיאבק נגד מצב העוני בעיר ובעד פיתוח שוויוני ושגשוג הכלכלה ופיתוח. שמאל שיאבק נגד הנשירה. בעד עירייה ועיר לשירות התושבים, ולא התושבים שבשירות העירייה. צריך לייעל את המנגנון העירוני ולהעמיד את התושב במרכז. אחרי שראיתי את המועמדים הפוטנציאלים לראשות העיר, ראיתי לנכון להעמיד את מועמדותי למבחן ואמון הציבור".



0 תגובות